Isnin, 14 Jun 2010

SELAMAT DATANG KE E-PORTFOLIO SAYA!

GAMBAR KENANGAN DI MAJLIS KONVOKESYEN UM SEMASA MENERIMA IJAZAH SARJANA
(Dari Kiri: Ibu Tercinta, Allahyarham Ayahanda Tercinta, Puan Roselina Khir dan saya.)

Selamat datang ke E-pengajian, teater dan portfolio saya. Salam hormat kepada semua para blogger yang melayari blog saya ini. Semoga kita dapat berkongsi pengetahuan, pengalaman dan artifak di dalam bidang keilmuan ini yang meliputi jurusan pendidikan dan juga teater. Toolbar di sebelah kanan ini akan membawa anda melayari blog saya ini. Dengan segala hormat anda boleh berkongsi, mengedit atau menyumbangkan idea-idea pada topik tertera malahan boleh mengubahsuainya untuk kelas dan kurikulum anda. Sila kemukakan soalan, komen, idea dan pandangan anda yang boleh dikongsi bersama. Ilmu akan berkembang dengan perkongsian. Seperti yang kita tahu, 'permulaan akan mengubah visi kebangsaan'. Maju kita bersama pendidikan dinamik dan bermutu tinggi. SELAMAT MELAYARI!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Perempuan Itu Bernama Barabah

Perempuan Itu Bernama Barabah
Arahan: Lena Hussain